sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Fan-fic by me. -Lost in Time


Bună .
În fan-fic-ul "Lost in Time" Bella are deja frumoasa vârstă de 23 de ani şi are 2 copii , gemeni.Anthony şi Rosalie.
Acţiunea se desfăşoară la 4 ani după ce Edward o lasă pe Bella singură în pădure , Bella nu se aruncă de pe stâncă şi astfel Edward nu se mai întoarce.
Dar ce se întamplă când timpul îi readuce înapoi?
Urmăriţi fan-fic-ul pentru a afla continuarea.


Acum Personaje :

Binecunoscutul Edward Anthony Cullen :

Isabella Marie Swan- Bella
Eu una mi-am imaginat-o schimbată de vreme.





















Micuţa Rosalie

 Micuţul Anthony

Pot spune că micuţul Anthony este exact ca în viziunea mea , puţin din Jasper , puţin din Edward.
Tot ce vă mai pot spune este :"Baftă la citit , scris şi nu vă sfiiţi să comenţaţi:*".

XoXo

6 comentarii:

  1. este interesant
    astept sa citesc continuarea

    RăspundețiȘtergere
  2. cum as putea
    sa citesc capitolul 1?
    caci imi cese sa fui logat
    este restrictionat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Fantazy , scuze , am scris eu un link gresit.
    si redirectioneaza in panoul de control.
    Acum sunt pe laptop, peste cateva ore ajung acasa si editez, imi cer scuze ^.^

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata ,am editat, scuzele mele
    Rate and comment ^.^

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute personajele . Iar rezumatul este super interesant ! Am sa incep sa-ti urmaresc si eu blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Forte frumos . Cand apare capitolul urmator ?

    RăspundețiȘtergere